Regulamin
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin określa warunki zakupu w sklepie internetowym www.kawior-sklep24.pl zwanym dalej „Sklepem”.
- Sklep internetowy kawior-sklep24, dostępny pod adresem www.kawior-sklep24.pl prowadzony jest przez firmę F.H. „TABU” Burzyński Tadeusz, zarejestrowaną pod numerem NIP 643-103-95-18
- Do korzystania z funkcjonalności Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzenia z oprogramowaniem umożliwiającym korzystanie z sieci Internet.
- Sklep internetowy www.kawior-sklep24.pl prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę www.kawior-sklep24.pl lub poprzez adres mailowy biuro.tabu@interia.pl
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto i wyrażone są w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar na prośbę Zamawiającego wystawiamy fakturę VAT.
- Wypełniając formularz zamówienia w Sklepie, Zamawiający każdorazowo wyraża zgodę na przetwarzanie oraz przechowywanie podanych danych osobowych wyłącznie do celów realizacji i rozliczenia złożonego zamówienia, w tym wystawienia rachunku lub faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 02.101.926 z późn.zm.)
- Informacje znajdujące się na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
- Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptacje warunków niniejszego regulaminu.
WARUNKI ZAMAWIANIA I DOSTAWY
- Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez cały rok z wyłączeniem wyjątkowych sytuacji związanych z pracami serwisowymi.
- Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie zamówienia za pośrednictwem formularza sklepowego i jego potwierdzenie przez Sklep. Podanie w formularzu numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia zamówienia. Brak potwierdzenia zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia oznacza odmowę przyjęcia zamówienia. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w siedzibie firmy.
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu i sposoby dostawy.
- Towar jest kompletowany od momentu otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia.
- W przypadku wybrania płatności przelewem Sklep oczekuje na wpływ środków pieniężnych 7 dni od daty złożenia zamówienia. Jeśli przelew nie wpłynie w tym terminie zamówienie jest anulowane.
- Sklep może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.
- Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki lub w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- W przypadku wymiany na inny towar (model) klient zobowiązany jest do ponownego opłacenia przesyłki z wymienionym towarem. W sytuacji, gdy błąd wyniknie po stronie Sklepu, wysyłka wymienionego (prawidłowego) towaru odbędzie się na koszt sprzedawcy.
- Możliwe są następujące formy płatności:
Tylko zwykły przelew na konto :
F.H. „TABU” Burzyński Tadeusz
41-250 Czeladź, ul. Dehnelów 2
mBank
Numer konta bankowego :88 1140 2004 0000 3002 8005 2814
W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.
- W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, kawior-sklep24.p zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.
- Przy każdym oferowanym towarze podany jest orientacyjny czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia przez klienta do chwili przygotowania zamówionego towaru i wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. tzn.po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. W przypadku podzielenia zamówienia, poszczególne przesyłki, mogą zostać wysłane w różnym terminie o czym Klient informowany jest drogą mailową.
Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Do czasu realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostawy zamówienia przez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
Kawior-sklep24.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskie z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
ZWROTY
- Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów na adres kawior-sklep24.pl F.H. „TABU” Burzyński Tadeusz ul. Denhelów 2, 41-250 Czeladź wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Produkt należy odesłać na koszt Sklepu po wcześniejszym kontakcie ze Sklepem pod adresem biuro.tabu@interia.pl i otrzymaniu informacji o rodzaju spedytora.
- Zwrotowi nie podlega towar noszący ślady użytkowania, nie będący w pełni kompletny.
- Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma w takiej samej formie, w jakiej nastąpiła zapłata za towar: jeśli płatność została dokonana przelewem – zwrot nastąpi w formie przelewu na konto Klienta . W przypadku, gdy zamówiony towar został opłacony za pobraniem, Klient jest zobowiązany do przesłania swojego numeru konta (wraz z numerem zamówienia, które zostało zwrócone) na adres F.H. „TABU” Burzyński Tadeusz ul. Denhelów 2, 41-250 Czeladź lub mailowo biuro.tabu@interia.pl Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 10 dni od daty otrzymania przez nas formularza o odstąpieniu od umowy przez Klienta oraz (jeśli zamówienie zostało opłacone za pobraniem) przesłania przez niego numeru konta, na które mają zostać zwrócone pieniądze.
- W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwroty i wymiany należy wysyłać na adres sklepu, w którym został wystawiony rachunek bądź faktura VAT wraz z pobranym poniżej protokołem zwrotu/wymiany.
Formularz reklamacji: Pobierz
Protokół odstąpienia od umowy zawartej na odległość: Pobierz
- WARUNKI REKLAMACJI
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
- W przypadku, gdy towar posiada wady fizyczne lub prawne, Kupujący może żądać: nieodpłatnej naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy. Od umowy Kupujący nie może odstąpić, jeżeli wada towaru (fizyczna lub prawna) jest nieistotna.
- Wysyłka naprawionego/wymienionego w ramach reklamacji towaru następuje na koszt Sklepu.
- Reklamacje należy wysyłać na adres sklepu, w którym został wystawiony rachunek wraz z pobranym powyżej protokołem.
PROMOCJE I WYPRZEDAŻE
- Promocje nie łączą się.
- Ceny towarów wyprzedażowych nie podlegają dalszym rabatom.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klient oświadcza, że zapoznał się z Polityką Prywatności kawior-sklep24.pl i ją akceptuje.
- „Sklep” zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodności i rzetelność klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do powyższego regulaminu. Zmiany obowiązują po upływie 14 dni od opublikowania ich na stronie www.kawior-sklep24.pl Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu realizowane są na podstawie regulaminu dotychczasowego.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego i innych obowiązujących aktów prawnych 5. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.